Fredag 29/8

Ja, imorgon kommer jag nog mest troligt hem. För att Robin ska ner på roadtrip till Motala. Av alla jävla ställen i Sverige. Nej jag ska såklart inte följa och ja jag valde själv.
För att brush är jävligt klantish av sej. Inga kommentarer.

Ja, så vad fan ska en halvinvalid blondin göra ensam en lördagkväll? Förmodligen dränka sina sorger. För alla ska väl dricka och de ska inte jag. Tur jag har tagit filmer från Robin så jag kan se. Skulle bara ha haft ett stycke kärlek på burk. De vill säga en Ben & Jerry, hehe ;) men nu är de ju inte så. Får vara utan både min stora kärlek och kärlek på burk. 
Faast jag har ju min lilla kärlek med rosa nos och 4 tassar. Tack gud för att du skapade katten! 

Nej, men. Jag blir väl chaffis eller nå, som vanligt. Till as som lovar så mycke och ändå inte ställer upp när man behöver de. Att man aldrig lär sej, jaja. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback