Kill them with kindness

Mangoglass och katt i soffan, helt jävla underbart! Nu bara vänta på pojken som förhoppningsvis hör av sej snart.
Ska hoppa i duschen på ett tag och typ packa ihop lite grejer. Jag har satt i bilen i laddaren så den startar när jag ska iväg. Ska ha med mej fettolast, ananas och chips och cheddarostdip muhahaha! 



Jag vet att jag är så fjantig nu och skriver om bästa pojken hela tiden men de kan inte hjälpas för jag är jättesupermassakär. Och låt mej få vara de när jag äntligen har hittat min kärlek. Vars har du varit i alla dessa år egentligen?? Ja, jag är glad och lycklig och trodde inte man kunde vara såhär glad. Jag har träffat jävlat mitt i prick, helt klart! Åh, vad skulle jag göra utan dej och vad skulle jag vara utan dej? 
Jag älskar dej och kommer inte släppa taget!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback