Fredag 26/12

Somnade typ halv 6, ställde klockan på 11. Var död när den ringde, men jag var tvungen upp. Robin klev upp med mej, gick och satte i min bil. Jag käkade frukost, blev tvärsöver och sket nästan i att fara och blev sur på Robin. Men sen for jag ändå. Till stan för att springa med alla andra idioter på mellandagsrean. Tog precis två timmar från de jag gick utanför dörren i hemmings tills jag gick in genom dörren igen. Då tar ju resan till stan typ 20 min också för de är ju faktiskt två mil. Jag letade parkering också, hittade faktiskt en. Parkerade som en kuk - för att alla andra parkerar som kukar. What so ever liksom? Ja, jag hittade brutalt mycke, två par leggings och en bh! Och en dricka. Haha. 
Jag var sugen på att duscha snart, innan jag ska visa mej bland folk igen. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback