Onsdag 26/2

Har svävat på rosa moln idag, jag fick huvudvärk nyss men inte ens de kan förstöra nu! De råka hända en grej och jag är glad :D mer om de sen nästa vecka.
Fick ett sms också igår när jag skulle sova av en ganska bekant människa, (ni kan väl aaaaaldrig lista ut vem) tänk vad så lite kan göra så mycke. Bara några bokstäver typ! 

Imorgon är de äntligen torsdag och 15.20 tar jag helg OCH sportlov. Men först gå en timme på bandet i vanlig ordning på morgonen och sen genomlida några timmar psykisk tortyr. På fredag ska jag äta lunch med SannaBanan och kanske ta mej i kragen och fixa en bankdosa. Haha. Och förbi Minna. Men nu ska jag sova och drömma om en himmel med ännu mera rosa moln och grejer haha!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback