Fredag 31/1

Äntligen fredag! Och på några timmar beger jag mej till Boden för att mysa med darling och för att slippa alla falska anklagelser.
Imorgon var de prat om hockey igen, så kul! 

Jag har duschat för ett tag sen, de var så jävla skönt. Rakade benen tillochmed, bara för att liksom. Om nån ville veta haha. Brukar inte raka benen på vintern annars men idag gjorde jag de. Och självklart som alla andra gånger så skar jag mej på benet, men bara på ett ställe. De är typ standard. Jag ska fan prova sånt där vax som man drar bort, bara för att prova :p har smörjt in mej nu också på hela kroppen, jag var sjukt torr. Man kunde nästan se helosanen bara sugas in i skinnet :p fränt. Nu ska jag packa lite och så. Eftersom jag är en tidsoptimist så kommer jag alltid för sent dit jag ska. Nästan iallafall, de är väl nå mamma-arv. Ska röra mej mot Boden vid 4 nån gång. Ska. Men kommer säkert bli senare haha!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback