Måndag 27/1

Herregud. Äntligen är de slut på jävligheternas förbannade dag. Välkommen till älvsbyn, Sveriges äckligaste håla. Här tänker alla på sej själva och är snåla.. Ja de är en ganska bra beskrivning. Nog finns de människor till allt, skäms än en gång över att vara människa. Ingenting har gått som jag har velat idag, hade jag vetat att de skulle bli som de blev hade jag då fan stannat i sängen! Fan ta den här dagen, jag är glad att den förhoppningsvis är över. Som toppen på allt hade de varit självklart att få en böter för att man int har nå bälte eller att man kör för fort men den här gången klarade jag mej, fucking unbelieveable! Jag var nära att hänga mej eller liknande, haha. Åååh. De blir en tidig kväll för fröken Näslund. 

Men jag kan då iallafall gnälla med gott samvete för jag gick en timme på bandet och de är nog mer än vad andra har gjort idag. Så jävla skönt! Snart ska jag hänga tvätt och sen vet jag inte. Börja sticka på andra sockan kanske. Ja nå sånt.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback