Tisdag 28/1

Har suttit och bråkat med massa papper och hemsidor, så less. Död åt de. Idag ska jag iallafall göra min kycklinggryta till middag och så jag får matlåda, jag älskar den för att den är så enkel att göra och så god!
 
Man har ju vissa dagar då allt är bra och vissa dagar då allt är jobbigt. Idag är en sån dag när allt är jobbigt, Saknar favoritpojken, allting bara jävlas, ont i tandköttet ovanför en tand (ska prova ta en snus för att döda några bakterier) , allt är jävla jobbigt helt enkelt. Kanske man ska ut och ha lite terapi - bilkörning.
En sak är ju bra iallafall men de ska jag återkomma med senare när allt är fixat och klart. Jag fyller ju år på två veckor ungefär, eller så ska jag säga som Fredrik - har slutat fylla år, haha! Ååh :p
 
Jag ska sitta kvar här vid datorn och sätta in massa jävla musik på en mp3 som jag kan lyssna på när jag går på bandet, istället för att lyssna på radio på telen för de drar så förbannat på internet och de är ju onödigt. Så då är de ju lindrigt att ladda mp3n med ström och musik.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback