Torsdag 30/1

Idag har jag inte gjort allt för mycke. Har varit med SannaBanan ett tag.
De har blivit massa gorm med skolan och så så jag ska inte dit på heltid föräns i mitten-slutet av februari. Så då hade jag tänkt vara hos bästa pojken lite på veckorna också, haha. Imorgon ska jag ha ett litet mission och den här gången är Minna min parter in crime, haha! Ja ni kommer få veta de, säkert både här och på fb, de är inge viktigt ändå, men lite kul. Imorgon ska jag och prata med Ulrika och sen påbörja mission som inte tar allt för lång tid hoppas jag. Och sen vid 3 (jag är tidsoptimist) drar jag mej till boden. Pappa har smittat mej med hans förbannade rethosta men jag snor lite sån där hostmedicin av han, haha. Den är så jävla äcklig men de funkar. 
Jag har målat naglarna och väntar på att de ska torka, och så ska jag se nå mordprogram och sen typ kolla om de finns nå att äta. Sen börja smått att sticka på den andra sockan i paret. De blir bra.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback