Fredag 25/7

Sådär. Då var nästan allt gjort. Gick smidigt att hämta ackompressorn och de blev rätt tillochmed, fan vad bra flickvän jag är! Körde passat dit, vilken skillnad motför min skorvjävel. Tog en dagens på grillen i farten och levererade bilen och maten till min pojkvän, han blev glad för mat och att de var rätt grej. Så nå bra har jag gjort idag haha! 
Jag for med en grej till Sanna, direkt hem igen. Snörde mej i duschen och rakade benen och tvättade håret, så jävla skönt. Körde igång en tvätt. 
Nu till dagens höjdpunkt: jag har varit på pappa och byta bil länge som fan nu. För jag är less skorvjäveln. Men de har varit dönit länge. Tills idag. Igår hitta jag en bil i Skellefteå på blocket. Robin ringde och prata med han. Han kanske ville byta den dumma fan ;) så iallafall, så sa jag de till pappa och så bad jag han skriva under pappret på min bil då för den står ju på han. Jag trodde fan inte han skulle gå med på de, men han gjorde de och jag höll på att svimma där jag stod och prata med han, hahaha! 
Så imorgon på vägen till Lycksele ska vi och kolla på den. Sen ifall de är nå att ha så blir de byte kanske nästa vecka. Såååå jävla glad, allt verkar gå som jag vill just nu!!! :D 

Nu ska jag bara vänta tills kläderna har torkat så ska jag packa. De torkar nog gode fort skulle jag tro. Haha.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback