Lycksele 26/7-2014

Nu ska tasselvis blogga lite här. Jag förstår att nån är intresserad och veta vad som hände i helgen. 

Fredagkväll packade vi ihop och for till pite till Robin för vi skulle sova där. 
Vi gick en snabbis på pdol och försökte hitta nå mat. Utan framgång, de fanns bara massa äckligt där. 

Ställde klockan på 8 på lördagsmorgon för att komma oss iväg tidigt till Lycksele. Vi tog en dålig fet omväg dit, gpsjäveln ljög för oss. 
Men vi kom fram tillslut efter många om och men. De var ju egentligen sagt att vi skulle sova i stuga, men då var de nå annat folk där som hade en husvagn och då skulle vi få sova där. Så dom avbokade stugorna. 
Sen kom idioterna på att som skulle hem när vi kom dit. Så dom fuckheadsen for med våran sovplats och där stod vi då utan. För de är ju så riktiga vänner gör. 

Vi sket i de ett tag, jag skulle ju ändå dit och köra chevelle åt Tommy. 
Vi for till Tommy vid 7 ungefär. De var så sjukt jävla varmt, jag klibbade fast i sätet typ. Både jag och Robin hade en stor svettfläck bakom ryggen, han hade ju såklart äckelskinnsäten i bilen. 
De gick bra och köra, hehe. 
Förutom, alla som står och tittar på vill ju att man så börna. Och de kan inte jag men jag försökte ändå. Så de slutade med att jag gjorde nånting, så allting blev överhettat, remmarna hoppade av och de sprutade ut kylarvatten. Hade skjutit en ventil, de är precis så den ska göra om de blir sådär. Trodde jag sköt ut kylaren först men de gjorde jag inte.
De blev panikmek på trottoaren, de var många som stannade och kom och hörde hur de gick och om vi behövde hjälp. De ska vara raggare, de är typ de enda folkslaget som inte är så jävla själviska. Till slut fixade dom de, Robin fick offra sej och ligga under bilen i massa kylarvatten. Efter de började vi leta oss hem jag och han. Vi kom hem vid 5 på söndagmorgon. Jag körde från Skellefteå till Piteå, de gick 140 hela vägen där mellan. Vi skämtade om att om snuten skulle vara där då så var de bara säga hejdå till körkortet. Hann inte ens säga klart hela meningen så möter jag dom i 140 på E4-an, sådär mellan 4 och 5 på morgonen. Jag blev sjukt nojig men än har dom då inte vänt än så jag klarade mej väl den här gången. 

Ja, de var som min helg. Hade ändå kul mitt i allt gorm och tjorv, me de slutade ju bra! Klänningen var såklart med och den åkte på när vi kom fram till Lycksele så jag är helnöjd! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback