Tisdag 29/7

Jag har inte så mycke vettigt att skriva egentligen. Jag sitter i bilen och väntar, hajn skulle svetsa nå grejs uti en bil. Vi kom dit, så kom vi på att vi var hungrig. Han käkade där och jag for in till stan och tog mej en blandsallad på ängeln, standard. Självklart följde de inte med bestick så var tvungen in på dollar och köpa. Så nu finns de 49 plastknivar och 49 plastgafflar i bilen som ska få vara i bilen också. Bra-att-ha-grejer. 

Jag ångrar mitt klädval lite, tog bara tunna leggings och ett linne, men tog med mej ett par tjockare leggings, sockar och en kofta så kanske fryser liite mindre. Snart är de jeans och converse som gäller igen. Men vi fick ju iallafall en skön sommar, varmt som fan och de höll i sej länge. 
Men de är alltid nån missnöjd olycklig jävel som ska gnälla. Blir så less!

Sen ska jag köpa glass också när vi far hem till mej igen. Jag är jävlat glassmissbrukaren nummer 1.
Höhö. 
Ja jag har väl inte så mycke mer att skriva. Har varit sjukt trött hela dagen typ. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback