Torsdag 31/7

Vaknade för typ en timme sen. Då på morgon lovade jag herrn att fixa lunch så han inte skulle bli så grinig :p var tvungen skynda mej ner på byn och rallyköpa nå mat, sen tillbaka hem så han fick käka. Tror han blev nöjd iallafall. Han for kvart över och lämnade mej då hans lunch var slut, så nu får jag lyssna helt själv på åskan som är och härjar utanför huset känns de som. Tur jag int är en mes och är rädd för åskan. Tycker bara de är mysigt! 

I helgen lät de som att vi skulle och kolla på bilen i Skellefteå, och kanske då idioten vill byta med mej. Men så tur kan jag väl inte ska ha. Fast man kan ju alltid hoppas! Bara de då fan inte regnar! Vädret visar inte regn men vädret har ljugit förr.. 

Nu ska jag försöka få saker gjorda, måste diska ett helt jävla berg, duscha och mer saker. Så, ah.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback