Fuck you all

Hahahahahaha så skrattretande. Nog finns de ju patetiska och falska människor, de finns de alldeles för gott om! Gör er själva och alla andra en tjänst och gå och häng er eller liknande så vi slipper se er! Hoppas ni får ett pissigt liv! ;) de är absolut inte min förlust. Skulle bara bli glad.
Yap, Näslund är på lite krigshumör idag. Efter närmare research har jag fått massa klarhet i saker, hehe. Egentligen kunde jag inte bry mej mindre, men jag tycker om att förstöra för andra som jag inte tycker om. De kommer en dag då gud den jäveln straffar er, och då ska jag bara skratta. Jag ska skratta så jag viker mej dubbel och kissar på mej. Av ren och skär skadeglädje. De här kommer från hjärtat, och jag är så gullig och snäll! Sorry, eh im not sorry! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback