Måndag 30/6

Har hunnit lämna in blankett så jag får mina pengar, har hunnit duscha och tvätta, har hängt tvätten ute och den är nog torr nu. Tog nyss tag i kattlådan, istället för att torka ur den med papper så står den ute på bron och torkar. Har handlat bananer, ananas, en bit melon, två lådor jordgubbar, en daimglass och Cola. Sen har jag hunnit vara och röka med Malin på älvsbyhus och nu sitter jag på bron och svettas. Har hunnit sorma jordgubb på min vita tröja också. Ska sitta här ett tag till sen ska jag gå in och börja med maten, de blir taco på casa Näslund idag. Så jag är produktiv när jag orkar, haha. Måste fixa mina ögonbryn också. Men är så less dom, ingen som kan fixa sånt? Så jag ser ut som en normal människa? Sara? :p

Haha men vad fan, nu kom de en åskknall också! Mitt i solen och de är typ 20 grader varmt?! De går inte ihop! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback