Lördag 29/3

Ja vad har vi gjort idag.. Sen vi klev upp har vi typ inte gjort speciellt mycke. Vi for på retrocafet och tryckte en macka där, sen for vi hem till hajna. Amanda och Alex kom förbi en sväng och ljög lite med oss, sen när dom for gjorde vi ingenting igen. Han spelade en hockeymatch på ps3 och så låg vi och pratade. Sen blev vi hungriga, de vanliga problemet. Vi velade säkert en timme vars vi skulle äta, de slutade iallafall på Ming palace. Jag tog pizza och den var jättegod, och pizzasalladen var då den godaste jag har ätit nånsin. Så jag är nöjd. Sen for vi till godisarenan och köpte två filmer, sen Konsum och köpte gott till filmerna. Nu är vi hos han igen och ska väl se film, Johan Falk lutar de åt. Och bara myyyysa! Och njuta av min bakisdag. Imorgon är de likadant, skulle jag tro men då blir de ingen restaurang.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback