Lördag 29/3

Yes, 5 helgen i rad - check. Jag är verkligen ingen ungdom längre känner jag. Somnade inte föräns typ sent (vid 3 kanske?) och vaknade för en timme sen. Kanske mer. Mår som jag förtjänar. Men jag hade iallafall sjukt kul igår med mina brudar Sandra, Minna-lill, Linn, Emelie och Lina. Camilla skulle också ha varit med men hon var inte pigg, och Therese fick förhinder i sista minuten så de var tråkigt, men kvällen var sjukt kul så tack för de! ;D och så stackars Fredrik som fick äran att köra ;) jag hade kunnat vara kvar längre på olearys men jag tänkte på han och att han var trött så jag gav mej vid 12 kanske nå sånt. För jag är ju världens bästa flickvän! Haha! 
Idag känns de som söndag och jag ska inte dricka nu på ett tag känner jag. Gud. Haha! Jag har druckit massa vatten och ska dricka massa till, och så har jag duschat. De är ett måste när man har druckit, man känner sej så mycke fräschare då. Iallafall jag. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback