Måndag 31/3

Kom hem från boden vid 20 i 8, så de tar ganska precis 40 minuter och jag har inte bråttom. Jag njuter typ av bilfärden, haha. Linnea hjärta spotify! 
Jag har ätit frukost i lugn och ro, packat upp alla kläder från helgen. Partyfail #1 - när jag for till boden i fredags snabbade jag mej och packa, när jag kom fram hade de läkt ut en energidricka i väskan med alla kläder, men de mesta hade kommit på kudden och så på nå sockar, så de var ingen större fara. Jag hade ju på mej de jag skulle ha på kvällen. Sen hade påslaknet blivit så skitigt hos Fredrik så jag har tagit hem de nu och snört in de i maskinen, när jag kommer hem efter skolan ska jag snöra in kläderna jag har på mej och köra på jävlat 60 grader. De kan behövas. Plus kläderna jag har haft resterande tid i helgen. Och så ska jag tvätta täcket imorgon tror jag. Ja de är ju så jävla intressant för alla och veta vad jag tvättar.. :p haha. 

Sen kan vi ju dra upp alla andra grejer jag har gjort i helgen, alla partyfails. Haha! Jag har som blivit mindre känslig sen jag och Fredrik blev tillsammans, jag är inte lika rädd att göra bort mej längre. Och de är väl tur. Livet är för kort för att bry sej om vad andra tycker om en. Bättre och bjuda på sej själv och låta folk skratta åt en. Och med. 
Eller nej, jag har inte tid att berätta om mina partyfails nu, måste börja röra mej till skolan alldeles snart. Kanske kommer ett inlägg senare idag med de. Haha. Och så kan ni kika in på Sandras blogg, hon hade nå bilder från i helgen! :D eller de har jag också men har inte lagt upp dom än. Yep, de var de och nu ska jag fara. På återseende!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback