Fredag 30/5

Då var den dagen full dag. Begravningen gick bra. De är ganska komiskt, till och med prästen var släkt, för de är mammas kusin. Fast då har hon ju bara en sådär 35 stycken så :p haha. Ja, de var som en släktträff i samma veva då också. Men morfar och dom var ju ändå 10 syskon så de är klart. Fast jag trodde ändå inte att morfar skulle ramla av pinnen så här tidigt, men de kan man ju ändå inte veta. Snart sitter man där själv lika gammal och med massa problem. 
Nej, men dagen gick bra iallafall. De var fint och så med alla sånger och alla som skicka sånt där telegram. Massa blommor och grejer. Sen efter de i kyrkan fick den som ville komma upp och säga nåt, och jag ångrar ändå faktiskt att jag inte sa nåt, för nog har vi många fina minnen jag och morfar. När de i kyrkan var klart och de där, så blev de middag och efterrätt hos mormor, gott. Jag har nyss landat hemma, köpt chips och cheddardip och nu väntar jag bara på mitt besök som borde komma alldeles snart. För nu blir de film och grejer. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback