Onsdag 28/5

En helt vanlig dag för fröken Näslund; vaknar alldeles för sent. Käkar frukost som består av pitabröd med sallad, zucchini, paprika, tomat, ost och kebabsås. Ev duschar (ungefär varannan dag). Klär på mej. Far. Kommer fram, skrattar åt hjärndöda flummon så jag inte kan andas. Äter skräpmat. Säger hejdå i nån timme. Far hem alldeles för sent. Kommer i säng mellan 2 och 6 på morgonen. 
Japp, de är därför jag inte har varit så aktiv här kanske. Typ. Ja de är så. Men, jag lever livet och de är de inget fel på. Jag är inte den som tänker sitta inne och mögla hela livet utan jag tänker göra så mycke jag kan så länge jag kan. 

Och, btw, alla som har missat de. Så heter jag inte längre elvistass på Instagram, jag har bytt till turbopingvin. Så nu vet alla de, bra. 

Nu ska jag försöka sova med min lilla pojke. Nästa natt som kommer får jag sova med en större pojke än min katt. 

När jag vaknar, blir dagen inte likadan som jag just har skrivit här uppe. Då ska jag, heh, ändå äta pitabröd med gorm i, och duscha. Men sen, ja de ni. Haha, nej men då får jag besök istället som sagt. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback