Torsdag 22/5

Ögonen rinner, näsan rinner. Jävla pollenfanskap. Jag har tagit ögondroppar och inlett ett förhållande med toapappersrullen. Fan är den här tiden aldrig över?? 
De är sjukt skönt ute idag, sitter på bron och torkar kläderna ute. De är inte sol men de är varmt och skönt och blåser bara lite, typ fläktar. Snart, om segfan vill skriva nån gång, ska jag på äventyr igen. Haha. 
Imorgon blir de långkört äventyr, en stycke roadtrip till Haparanda och gå på alko. Muhaha, jag ska köpa diesel. 
Och på lördag blir de ett stycke ännu längre roadtrip, ner till Robertsfors. Puckona ska hämta en bil där, så jag ska köra en bil tillbaka muhaha! 

Nu ska jag typ fundera lite på livet och så, och så ska jag måla naglarna. Men kan ge mej fan på att de går bra att skriva smset just då. Haha! 





Kusse

Kul att åka på alko :-D Diesel smakar som tandkräm tycker jag... däremot gillar jag Vana Tallinn :-D Fast kul att köpa för flaskans skull :-D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback