Torsdag 27/11

Har haft en mycke bättre dag. Blev lugn när jag fick ordning på iallafall en sak jag är stressad över. Så de löser jag på söndag, skönt som fan. Nu kan jag vara väldigt lugn över allt annat som jag har varit stressad över och istället förbereda mej för resten. Skönt. 
Har varit tjock och ätit glass med mango, ananas och banan, och nougatsås i soffan. De var riktigt najs.
Har även nog mest troligt flunderat ut vad jag ska ge Jåbin i julklapp också. 

Vad mer då? Älskar mina pojkar som vanligt och blev extra glad för att jag har träffat min lilla mjau också. Tänk vad ett litet pucko med päls och rosa nos kan göra ❤️ 
Jag och min stora kärlek ska väl sova snart tror jag. Efter lite mys. Hjärta på de!
Haha Elvis ser så stor ut 😅 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback