#gåochdö

Jag blir så jävla irriterad på cpförnedringen. Kan dom för fan inte bara lämna mej ifred?! Sist dom ville jag skulle komma, så skulle dom fråga en enda fråga som jag fick med brev sen. Svar på frågan: NEJ!!! Tur som fan jag inte slösade min tid och massa jävla diesel i onödan och for 12 mil för att få ångest och en meningslös fråga av dom. Fattar ändå inte varför dom skickar brev. De kommer ju ändå inte hända, så länge jag lever att jag ska svara på ett jävla maddafakkin brev. Men är dom så jävla retard och tror de så får dom fan skylla sej själv. Dom har mitt nummer så dom kan göra den fantastiska saken och RINGA, men nej de vet dom tydligen inte hur man gör. Idioter. Jag är omringad av idioter! 

Nej, jag vill för helvete inte ha med er att göra. Lämna mej ifred! Sluta stalka mej med brev och sms!! Jag vet vars ni har erat jävla plejs och en olycka kan så lätt hända 👹💀 Förbannade efterblivna inkompetenta jävla idioter!!! Är jag utskriven så är jag väl förmodligen de av en jävla anledning. Så satans genomkorkade dom är!!!!!!
Är jag inte nog jävla klar? Vad är de ni inte förstår?! Ja som sagt, där ser man deras kompetens. Fast den är så liten och ev finns inte ens så man ser den inte. 

Och med de så säger vi god morgon! :D





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback