Dont waste your life, live it!

Har just suttit och kollat i mitt arkiv från april och maj. I år. 
Alltså jag svimmar typ. Vilken jävla skillnad! Jag var jävlat nere i botten då och såg bara allt svart. Jag tror inte nån kan se vilken skillnad de är på mej då och nu. Nu mår jag bättre än nånsin. Jag har hittat världens bästa pojke och ska hålla hårt i han. Har fått massa nya vänner och bekanta. Dom gamla är såklart också kvar. Ja, iallafall. Jag är på toppen av världen just nu! 
Dont waste your life, live it! 
Jag har vuxit som fan på ca ett halvår. Har fått se vad kärlek betyder. Sanna: jag har fått se att när en dörr stängs så öppnas en annan. Så är de. 
Så summan av kardemumman är: jag mår så sjukt mycke bättre nu än för bara ett halvår sen. Och jag har hittat världens bästa pojke. 
Jag hade mycke stake förr men jag tror fan jag har fått ännu mer nu!

Ni som är glada för min skull - jag uppskattar de mycke ❤️ 
Och ni som ska försöka förstöra för att jag är lycklig - gå och dränk er eller liknande. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback