Måndag 29/9

Om dig

Kär- klart jag är kär, jag är kär i världens bästa pojke!
Fullständigt namn- Linnea Elisabeth Näslund
Bor- eh ja jag är ju skriven i älvsbyn men senaste månaden har jag som bott hos Robin
Singel- nej har världens bästa Robin
Bästa vän- Sanna tror jag 
Ögonfärg- blågröngråa, avgör själv
Relation med dina föräldrar- verkligen inte bra, vilket skämt
Oskuld- klart jag är oskuld!
Röker du- ibland


En person

Du inte kan leva utan- pappa
Som betyder mycket- Robin och alla vänner
En fin person- 
En snygg person- Paul Walker men han är ju död
Du saknar- morfar
Du förlorat- morfar 
Som alltid finns- Hilda
Du vänder dig till för problem- Hilda, Sanna, Minna. Beror på vad de är
Som är guldvärd- många!!!


Har du någonsin

Hånglat- ja och jag älskar de
Gjort slut med någon- nja de är man ju som två om
Gråtit till sömns- för många gånger
Varit deprimerad- men ja -.-
Haft sex- sen jag var 13 xD
Varit självmordsbenägen- njaeh inte riktigt
Varit otrogen- nej
Känt dig ensam- alldeles för ofta
Rymt hemifrån- när jag var liten, försökte ja xD
Blivit våldtagen- nej


Favorit

Mat- hemmagjord palt och älgköttsoppa
Dricka- multivitamin och cola
Låt- piece of my heart
Färg- jåååsa såklart
Film- rock of ages
Artist- 
Djur- Elvis!
Serie- the hills 
Pizza- inbakad med skinka, räkor och ananas
Cigg- black devil och klickcigg





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback