Fredag 26/9

Fredag hela dagen idag då. Men jag har haft lördag hela dagen, konstigt de där. 
Jag skulle in till stan en snabbis. Haha. Så plockade upp Fia i hortlax och så for vi först på Willys, sen dollar, öb, och rusta. Sen for vi till Rakel en sväng. Och så kom hon på att hon skulle på bolaget, så vi for dit. Kollade på hm om fransfärgning, dom kolla på skor och glasögon. Sen bar de av på laitis och träffa min karl där. Och så slutligen på Willys sen dumpa jag av dom hos Fia i hortlax och så for jag till Robin. Nu ligger jag i soffan och smälter maten, de var gott. 

Jag köpte idag, två par mysiga tunna tjocksockar, bodyscrub, vindruvor, dricka och vanlig hudlotion. Skulle ha köpt en ansiktsmask också när jag lika var där. Har börjat få så konstig hy, vet inte varför. 

Ja, de var som de. Vi får väl se vad som händer resten av kvällen, säkert ingenting. Jag hade tänkt gå och duscha men jag skiter i de för att jag blev tvärsöver. 
Sen är de jävla skitväder också, regnar och blåser, bläääh. Fick vattenplaning i en rondell idag med min skitbil, de blev opera av tre blondiner. Haha. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback