Nattbabbel

Jasi. Jag kan inte annat än vara glad. Jag tycker faktiskt om mitt liv. Och de har jag inte gjort på länge. De tar nästan en evighet att bygga upp och en minut att förstöra. Men, jag har ju som sagt världens bästa pojke. Eller pojkar, har ju bäbi också. Saknar han :( 
Och så har jag många fina vänner. Ingen nämnd ingen glömd. Vissa behöver man inte höra av speciellt ofta, men man vet ändå att dom finns där bara. Vet direkt vad de handlar om och har alltid lösning och svar. Du vet vem du är ;) sen gör jag ändå inte kanske dom bästa valen och de får jag ju givetvis höra. Men inte gråter jag för de, snarare tvärtom. Jag blir ju faktiskt en bättre människa då. Motgång är framgång. Framrutan är större än backspegeln och de är för att man ska kolla framåt. Men man måste även kolla bakåt ibland för att ta sej framåt. 

Men, antingen tycker man om mej eller så gör man de inte. Jag kunde inte bry mej mindre om nån inte tycker om mej. Jag sträcker på mitt längsta finger jag har och så kletar jag på ett fult flin. Haha! Ta mej som jag är eller far åt helvete. Ungefär ;p 

Tillbaka till mitt liv då.
Men. Alltså. För bara ett år sen mådde jag sjukt dåligt. Så jag har alltså kommit en bra bit på vägen. Jag har hittat min stora kärlek och jag är lycklig. För jag väljer kärlek före pengar. Och kärlek går inte att köpa för pengar heller. (Så länge man inte köper mej en bj alltså ;) ) hahahaha!
Men iallafall. Jag är som sagt fattig men jag har ändå de dyrbaraste man kan ha ❤️ de är kärlek.

Linnea ❤️ Robin


Nu ska jag sluta babbla och sova så god natt, eller god morgon välj själv. Haha.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback