Söndag 28/9

Vaknade för en timme sen. Kissnödig som vanligt. Och sen dess har jag inte kunnat somna om. För att min karl har legat och snarkat. Och alla som känner mej vet att jag hatar snarkning mest av allt i hela världen. Men de är inte så konstigt att han snarkar, han är ju förkyld än. Han hade nå virus i kroppen tydligen också. Fan ta den.

Iallafall. Igårkväll var de lördagkväll. Vi var i stan. Handlade frukt åt Minette. Stannade på Willysparkeringen efter stängning och pratade med Mattias. Sen for vi in i stan igen. Körde lite, åt godis. Träffade nån kompis till Robin som bor söderut. 
Träffade en sur Erika. Jag följde med henne när hon var chaffis åt två blåsta brudar. Sen följde vi efter brandbilen och de visade sej att de inte brann någerst. Idioter. 
Slutligen hade jag och Erika middagsdejt på sunes sådär efter 1 nån gång. 
Och sen bar de av till Robins plejs och massa mys och kärlek. Somnade närmare 5 kanske och vaknade för en timme sen. De är ju bra.

Men, vi får då se vad som händer idag. Lät som att de skulle bli glass iallafall. jag hoppas de. Haha! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback