Tisdag 30/9

Igår for Robin till skeå på morgonen, så han ställde klockan. Sen frågade han igårkväll om jag var nöjd med morgonen, de var jag väl sa jag. Han sa att han ställde klockan en timme tidigare så han kunde mysa med mej. Vilket han gjorde också. Ååh jag smälter! Så gullig, jag är lycklig! 

Ja iallafall. Idag har vi inte gjort allt för mycke. Handlat på Willys. Sen gick jag en sväng med Norton och Traja (de är deras samojeder)
Han for till Stefan och var där några timmar. Jag stickade och gjorde klar ena sockan till Minette. Sen var de middag, och så gick vi upp sen och myste framför dumburken en stund. Efter de så for vi till stan för matte ville typ svamla lite. När vi hade stått där ett tag så ringde en kille och frågade om Robin kunde följa med till skeå typ nu, så dom for. Jag sprang in på willys och köpte nå mango, vindruvor och massa glass. Sen fick jag ta köra-Robins-nya-bil-oskulden, så jag körde hans röda fara till hemmings. Och sen landade jag i soffan och tryckte lite glass, muhaha ;) 
Ska väl vänta på hajna och kanske hämta han i stan sen, de får vi se. 

Ja, de var iallafall min dag. Eller ja den är ju inte slut riktigt än, men. Imorgon blir väl ungefär likadan som den här dagen. Men inte mår jag dåligt för de. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback