Tisdag 30/9

Jag skulle egentligen fara till Robin nu idag typ på dagen. Men de blev inte så, jag for hit igårkväll, eller natt. Kom fram typ halv 1. Han förstår min situation. De blev lite mys och sen sova typ direkt när jag kom och så vaknade jag för ett tag sen. Har ont i ryggen, de är bra när man är 21 år har jag hört. 

Har varit ner och käkat frukost nyss. Blev standard - en skål med yoghurt och en macka med ost och skinka. Jag funderar på att byta om från mina mjukisar till nå kanske lite snyggare men jag vet inte ;)
Idag lät de som att vi sku å handla åt Olga, hon kan ju inte göra de själv och hon kan ju inte skicka vem som helst och köpa mango heller ;p haha. 
Så ja, de är väl de enda vad jag vet nu. Jag ska på jakt också, men de får bli imorgon. Nej, de är inte älgjakt om nu nån dum fan trodde de ;) hahaha!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback