Baby

The one and only. Min pojke, min minion. Min stadiga punkt nu och förhoppningsvis en lång tid framöver. 
Mitt äckel som fiser på mej i sömnen men så länge jag får sova med han så kan jag faktiskt leva med de😜

Ja, den bästa pojken som finns helt enkelt som är bara min. Precis som han är, bara för att han är han. Skulle inte ändra på nå även fast jag fick och kunde, då skulle ju han inte vara han längre! 

Blir glad för varje kväll jag får sova med han och ännu gladare för varje morgon jag får vakna med han. Man ska verkligen inte ta för givet, man ska ta vara på precis all tid man får med andra och ta vara på dom speciella ögonblicken för dom kommer inte igen. 
Han får mej att må bra och glömma allt skit som ingen annan får, och påminna mej om att jag duger precis som jag är. Just för att jag är jag! Och jag är speciell. För hela världen är du bara nån men för nån är du hela världen. Min. 
Nu ska jag sova med den här underbara bästa pojken, och vara glad för ännu en natt med han❤️






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback