Har inte snott den här listan av Minna 🙈

1. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja? Lypsyl eftersom jag är beroende av de, balsam och hudlotion. Fast de räknar jag inte som skönhetsprodukt. Inte ett ton smink, varför ens sminka sej om ändå ingen ska se och man förmodligen kommer dö inom en snar framtid på den där jävla ön? 😂


2. Vilka är dina 5 favoritbloggar? Har ingen favorit, läser Minnas, Sandras, Hildas, Emelies, Sannas


3. Vem känner dig bäst och varför? Svårt de där faktiskt. Mina närmsta vänner vet väl en hel del och kanske lite för mycke men även jag har lik i garderoben som alla andra. Varför? Litar inte på vem som helst. 


4. Vad står på din shoppinglista till våren? Nå tunna leggings, favoriten. Helst för att försöka gömma mina ben som är krokiga och fula och bländar ihjäl alla som av nån anledning ska kolla på dom 😜 Har köpt nån tröja också och parfym. Bunkrar upp under vintern 👌


5. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då? Då går jag till min bil, kör en jävla sväng. Alldeles för fort och utan en slutdestination. De är min terapi och den funkar.


6. Vilket mål jobbar du mot just nu? Som mål i livet har jag typ att bli snygg och smal(ARE) och jag jobbar ju så hårt på de. Fast nä, inte just nu. Prio ett är att hitta ett jävla jobb men de verkar också vara omöjligt.. 


7. Vad vill du bli när du blir stor? Miljonär och så ✌️


8. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli? Bra fråga faktiskt, typ träna kanske? De är roligt och kan vara bra


9. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara? Dont waste your life, live it ✌️


10. Kakor, chips eller godis? GLASS ALLA DAGAR I VECKAN!!! Ben & Jerry mjau ❤️


11. Vilket är det fulaste respektive finaste ordet du vet? Öh.. Finns väl en hel del fula ord, beror väl på vilket sammanhang osv? De finaste måste vara "jag älskar dej" 







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback