If only

Ja den dagen jag blir rik eller känd. Den dagen ska jag ge fetaste dissen till dom de inte dög för tidigare när jag behövde hjälp eller så. Då torkar jag mej hellre med pengar efter ett toabesök istället för att slösa de på andra. Ja, vissa är bättre än andra och de har vi ju sett ✌🏼️
För när man blir nånting utanför ramarna, typ när man är dödligt sjuk eller till och med död, då blir man känd och populär helt plötsligt. Och ha så jävla många bra vänner. Nej, jag ska leva som jag alltid har gjort isåfall. Fast nu skulle de ju inte hända att jag blir rik, men OM! Då ska jag behandla andra som dom har behandlat mej, vara självisk som fan (mer än jag är nu). Inte svara, inte ha tid, hitta på bortförklaringar och väldigt dåliga ursäkter. För de är ju inne nu och de verkar vara ett vinnande koncept. 
Sen kunde jag inte bry mej mindre om hur många jag måste trampa på för att komma dit jag vill. Alla andra gör ju så, varför skulle inte jag få göra de då? Helt jävla logiskt faktiskt. Dom som vet säger att pengarna förstör en, men jag tänker bara att då får man se vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är de. Sen finns ju såklart kategorin rövslickare, bitch please goodbye looooser 👋🏼 (kan även gå under namnet falska vänner)

Yes, de är min plan ifall jag skulle råka bli rik. Eller känd. Så då vet alla de, börja bygga era broar i förebyggande syfte! 😛






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback