Onsdag 29/4

Efter lite mys så ska jag och tjockisen sova, och jag ska försöka att inte drömma så konstiga saker innan jag vaknar. Kan de kanske vara stavens fel? De tål att tänkas på, så vem vet? 
Fast jag tror inte de. Nä. Kan inte vara de. Men ah, de är då klart värt de iallafall. Staven är bra, man behöver aldrig komma ihåg att ta piller och vara orolig över att man har glömt de. Så de är perfekt. Att en så meningslös plastgrej egentligen kan vara så viktig. De är ju inte nå mycke för världen iaf ;)
Den är varken längre eller grövre än en tandpetare. Helt perfekt. Ah, jag är glad att jag satte in den faktiskt. Typ en av de bättre saker jag har gjort på länge! 

Ja, ähum åter till ämnet sova med tjockisen då. Han satt nyss i sängen och åt en kaka. (Fast jag gjorde de tidigare idag också så jag ska inte kasta glas i stenhus😂) 
Men bara för att jag älskar han och han är bara min tjockis så får han göra de bäst han vill 😆 och nu ska jag äntligen få mysa och sova med han!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback