Måndag 21/12

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? Eh.. Inte vad jag kommer på så här rakt ut!

Genomdrev du någon stor förändring? Verkligen inte

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Hilda och Rakel. Och Bella (mer bekant) åsså har jag säkert glömt nån - sorry för de isåfall! 

Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas? Min födelsedag! Den var helt awesome!

Dog någon som stod dig nära? Nej tacka gud för de!

Vilka länder besökte du? Baaaara tråkiga Sverige... 

Bästa köpet? Nån av mina jackor.. Tror jag 😂🙈 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa min one and only ❤️

Saknar du något under år 2015 som du vill ha år 2016? Hade suttit fint med ett jobb till att börja med...

Vad önskar du att du gjort mer? Oj jag vet inte... Tänkt på vad jag äter, börja träna. Städa.

Vad önskar du att du gjort mindre? Jag tänker ju alltid efteråt så typ om jag och Robin har tjafsat om nå som är en skitsak egentligen, att jag inte behöver tända på hela proppskåpet

Favoritprogram på TV? Real housewives 

Bästa boken du läste i år? Läste ingen bok i år.. Inte en hel 🙊 började några kapitel på snabba cash

Största musikaliska upptäckten? Ny musik är för de mesta bara skit. 

Vad var din största framgång på jobbet 2015? Vilket jobb 😂

Största framgång på det privata planet? Lämnar de blankt

Största misstaget? Lita på fel människor. Men de gör folk hela tiden så jag tröstar mej med att jag inte är ensam. Sen att man slösar så jävla mycke onödig tid på den.... 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Eftersom 2014 var mitt bästa år på länge så var -15 också gode najs ✌🏼️

Vad spenderade du mest pengar på? Mat, balsam, diesel och lite kläder och sånt

Något du önskade dig och fick? Kärlek ❤️

Något du önskade dig och inte fick? Tillbaka morfar 😢

Vad gjorde du på din födelsedag 2015? Vaknade tidigt, myste med baby, klev upp, fick tårta och presenter av svärmor och svärfar, var här en stund och så for vi och var i stan. Awesome! 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, fast bara om man då hade kunnat se in i framtiden. Så blåögd man kan vara och lita på folk 🔫

Vad fick dig att må bra? Dom bästa runt mej! 

Vem saknade du? Always , morfar ❤️😢

De bästa nya människorna du träffade? Nämner inga namn, dom vet vem dom är

Mest stolt över? Ja inte var de nå mycke

Högsta önskan just nu? Mycke kärlek, stark vänskap

Vad tänker du göra annorlunda nästa år? Jag vet inte. Jag är jag och jag kommer göra precis som jag alltid har gjort! 😉






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback