100 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 27 😑
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? My one and only
3. Hur lång är du? 163
4. Vilken är den senaste filmen du sett? American history x
5. Vem ringde du senast? Padre
6. Vem ringde dig senast? Simon
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Av Marcus: ojey , fast jag tror han sku skriva okey istället 😂
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Så skilda dom kan bli
10. När såg du senast din mamma? Duu de var längesen
11. Vilken ögonfärg har du? Grönblågråa 
12. När vaknade du i dag? Före halv 12
13. Vilken är din favorit julsång? Hatar julsånger OCH sär skrivning
14. Vilken är din favoritplats? I en kram med baby
15. Vilken plats föredrar du minst? I kalla bilar.....
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Men chilla lite va jag vet inte ens vad som händer nästa vecka 
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Monster under sängen
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Sara med sitt hål i brallan 😂👍🏼
19. Hur stor är din säng? Tro är att icke veta - TROR den är 120
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar som ska fixas
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor bh sockar och när de är kallt åker understället på
22. Hur många kuddar har du i sängen? En plus en pojke
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Vilka städer har du bott i? En stad och en äckelby , skönt jag kom mej därifrån
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Fryser alltid så mycke om fötterna så absolut inte barfota iallafall! 
26. Är du social? Beror på umgänge
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys cherry garcia men den finns inte längre 😁
28. Vilken är din favoritefterrätt? Cheesecake eller pannacotta 
29. Tycker du om kinamat? Kyckling och räkor, ja. Nudlar, nej
30. Tycker du om kaffe? *spyr*
31. Vad dricker du till frukost? Juice
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast vänster 
33. Kan du spela poker? Lite
34. Tycker du om att mysa/kela? Jaa självklart
35. Är du en beroendemänniska? Jo, är väl alla. Lypsyl ✌🏼️
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope
37. Vill du ha barn? Frivilligt barnlös, har ju inte pstav för att de är kul 💁🏼
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja engelska och lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ne jag har haft turen och slippa
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på. I bassäng är de massa kiss men inga konstiga djur 🙈
41. Vad spenderar du helst pengar på? Typ mat och andra nödvändiga grejer
42. Äger du dyrbara smycken? Ja ett
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Real housewives
44. Kan du rulla med tungan? Tror de 😋😜
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla är roliga och så jävla lejda
46. Sover du med gosedjur? Haha ja faktiskt ett 
47. Vad har du för ringsignal? IPhone standard yeah ✌🏼️
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ne tror inte de
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min usa-filt
50. Flirtar du mycket? Behöver inte har Robin 💁🏼
51. Kan du byta olja på bilen? Säkert om jag skulle försöka, är man skadad så 😂
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Jag är inte så sämst och klantig? 
53. Vilken var den senaste boken du läste? Började som sagt smått på snabba cash
54. Läser du dagstidningen? Ja på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
56. Dansar du i bilen? De händer 💁🏼😎
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Bäst reklam just nu-- rix fm 👏🏼
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet inte säkert nå meningslöst 
59. När var du i kyrkan senast? Morfars begravning ❤️
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Inger eller Jessica
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Typ en halv natt
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Ingen gör sånt för varann längre.. Eller om man ska räkna ovanligheter så fick jag och Robin en julklapp var av Jimmy och Simon 😂
63. Vad lyssnar du på just nu? Absolut ingenting.
64. Har du varit med i tidningen? Tveksamt. Förutom för typ 15 år sen då man fyllde år 😂😁
65. Vad är det konstigaste du ätit? Jag äter bara de som är gott? 
66. Vem såg dig naken senast? Svårt fråga, hur många gissar rätt måntro? 
67. Vad är det för färg på din tandborste? Vit och rosa 
68. Hur imponerar man på dig? Fråga Robin, han fick mej ju på fall. Inte då prata om sej själv och allt man har gjort iaf. Bara tröttsamt och lyssna på Zzz
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Om man hade haft nån att ringa till... 
70. Har du någon piercing? Nä känns som att de är lite ute med sånt nu
71. Din största vinst? Robin och bäbi 
72. Civilstånd? Upptagen med världens bästa
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Fb insta snap ask spotify bloggish 
75. Ångrar du någonting du gjort? Jaa en hel del, som att slösa massa tid på folk som inte var värd de bland annat. Och lita på och tro så gott om alla
76. Hur gammal är din pappa? Han är född 58 så bara räkna 
77. Vilket är ditt drömjobb? Miljardär osv
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Tatuera mej, resa och se världen 
79. Vad har du haft för husdjur? Katt och dammråttor
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag HATAR clowner men de vet dom flesta, jag har sjukt dåligt självförtroende och jag har svårt att lita på folk
81. Svär du ofta? Jajjemän! Stör de dej? Synd för dej då! 
82. Sverige när det är som bäst? Finns inget jävla Sverige som är bäst nu mer.. Skäms för att bo i de här landet 
83. Kan du åka slalom? Har åkt i 16 år så vad tror du? 
84. Vad har du ätit i dag? En banan, kaka, och kebabrulle 
85. Vad har du för utbildning? Ingen alls! Stabilt de här! ✌🏼️
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ingen alls
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Typ alla. Jag måste börja gymma
88. Vilken är din bästa egenskap? Jag är envis och hatar allt fjoll med saker, rakt på ska de va 👊🏼
89. Vilken är din sämsta egenskap? För andra- kanske att jag svär och är fet. Hemskt i vissas värld. Och så är jag längst ner i spiralen för att jag inte har nåt jobb och då blir jag automatiskt en dålig människa. Eller? 
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? James Dean och Marilyn Monroe
91. Saknar du någon? Jo men han kommer inte tillbaka
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Nä man blir ju bara äldre 🙊
93. Vad gör dig ledsen? Lök 😂 ledsen vet jag inte för de var inte min förlust men när folk visar sej vara falska och ljuga 
94. Vad gör dig glad? Mina mongovänner, djur 
95. Har du varit gift eller förlovad? Gud nej
96. Vad ska du göra i helgen? Äta julmat typ 😂👍🏼
97. Vad är det knasigaste du gjort? Har gjort mycke! Jag är gammal. 
98. Vad har du för laster? Bra eller dåliga? För kommer nämligen inte på nå bra saker om mej 
99. Vem är din förebild? Lisa Vanderpump
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Pilla vidare på telen och sen försöka sova ✌🏼️





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback