Onsdag 23/12

Sådär ja, så jävla duktig jag är som har gjort allt jag skulle! Time to fiska some likes här då 😅😏😎
Jag har: tvättat en maskin med skitiga kläder. Sen snört de i tumlaren. Jag har duschat. Och gjort laxrullar. Visst förtjänar jag 84 likes nu då? Och juste jag har ju tagit ur kläderna ur tumlaren också. 
Jag är så jävla grym! 

Eller nä, jag ska inte ha nå 84 likes. Där fiskar man likes, inte på bloggen. Och jag ja, driver med alla som skriver sånt där i hopp om att få några "men oj vad duktig du är". Nej, inge fjäsk och fjanteri. 

Nu, iallafall har jag varit inne hela dagen och är så rastlös så vi ska iväg en sväng. Och vänta in morgondagen. Några timmar kvar än. Dagen har gått såååå oändligt sakta..... 

😂😂😂😂😂





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback