Skitdagar

Ligger i sängen än. Men å andra sidan, varför ska jag kliva upp när jag inte har nå att kliva upp till?? Måste egentligen tvätta och duscha men de hinns nån annan dag. De är inte så viktigt. 
Jag ligger och har ångest över imorgon. Igår provade jag en kavaj och tänkte en klänning men den var för liten så lika bra de, jag tänkte ha de imorgon. Och så tänkte jag köpa sån där partyhatt. Men nu är jag glad att de inte blev varken klänning, kavaj eller partyhatt för vilket waste of pengar de hade varit! Jag ska ändå sova imorgon hade jag tänkt och hoppas att jag sover länge. Min tanke var ju att dricka som en del vet, att jag och Robin skulle dricka. Men han vill hellre vara hela stans bitch imorgon så då ska han få vara de. Och min sprit åker ut på svarta marknaden till nå desperat tragiskt fyllo. Till rätt pris såklart annars står den bra här på golvet och dammar. 
Japp, exakt så kommer mitt nyår se ut. Inte fan blir de i nå flashiga kläder med smink och fint hår och ett glas i handen iallafall... På sin höjd mjukisar/pyjamasbrallor. Som de ska vara. 
Nu typ sova eller nå. Sova bort hela skitdagen och förhoppningsvis hela morgondagen också. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback