Tisdag 24/2

Okej, så här är de, jag älskar mat. Jag har inget emot att fara till en annan stad/kommun för att äta. De gjorde vi idag. Igen. 

Men, min dag började med studiebesök på Statt. Intressant men jag gick vilse. Och jag vet inte om jag vill vara inom hotell/restaurang längre. Men jag ger de en chans iallafall. 

Sen tankade jag en skvätt och hämtade min man hemma, sen styrde pastan till exotic igen, nån förvånad? 🙈 vi bråkade med burkjäveln som spottar ut biljetter men den ville inte spotta ut nån idag så de slutade med att vi fick stå hela timmen gratis. Haha! Typiskt den stan.. 

Iallafall, när vi hade ätit for vi till feltema och jag köpte olja, ett torkarblad och lampor. Sjukt kul. Sen for vi till stadium outlet, Jula. Säkert nå mer också. Vi hittade då 5 par sockar var, alla för 60:- så de var bra. Efter de for vi till sunderbyn, där Minette ligger för tillfället. Hon har opererat ryggen för 3e gången för att dom aldrig kan göra rätt. Dom skulle ha hett dragkedja på henne redan första gången.. Hon blev glad men sa att maten var äcklig så vi ska dit snart igen och hämta en skärm som Robin beställde på ojanperä så då ska vi köpa nå mer mat åt sjuklingen. 
Sen for vi snabbt på biltema igen, och sen hem. I pite blev de sunes som lagade middag, haha 🙈 
Sen har vi inte gjort så mycke, hajn har somnat nu. 
Och imorgon ska vi till burträsk för han ska köpa en kofångare. Haha!!!

Nu snart ska jag lägga igen mina blågröngråa och sova som min kärlek. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback