Lördag 31/1

Alltså haha vad fan.. Jag körde i rondellen vid Max och där stod de nå fjortisar. Hade jag kört körskolekörning i rondellen hade de varit några fjortisar mindre. Men den där bitchen var fan galen, hon började skrika nå och ta ut sina aggressionsproblem på oss. Kanske för att jag råkade blända dom. Men vafan titta inte in i 235watt xenon då dumjävel! ;) så iqbefriade. Dom stod ju typ på vägen så vad gör man.. Trafikfara för fan ju! 
Jaja, inte mitt problem, vill hon bitcha så ställer jag gärna upp, hon skulle bli råägd ändå. 
Tänker typ bjäbb bjäbb, gå och lägg er för fan Bolibompa har varit... Ändå att dom törs gå ut när de är så mycke snö som kan förstöra hår och smink.. 

Nog kan man ändå ha kul på kvällarna ändå! 😂 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback