Lördag 31/1

Vaknade vid 11 typ. Skönt att inte sova bort hela dagen. Somnade två sekunder efter jag la huvvet på kudden inatt, de var riktigt skönt. Sen att jag har fått sova med bästa pojken i världen gör ju saken ännu bättre! Jag har börjat sova som en sten på nätterna, de har jag baby att tacka. Trygghet och kärlek, de är nog de som behövs för en god natts sömn. Är så glad att jag har han. Min lilla tjockis ❤️


Ja, iallafall. Tanken slog mej just - snart är de vår. Och vad betyder de? Jo vårdepression. SJUKT JÄVLA JOBBIGT! Åt helvete med den! De önskar jag nästan inte min värsta fiende. Eller jo de gör jag, hehe 😜
De är så jobbigt iallafall. Är som att jag blir en annan människa då. Men i våras hade jag ju faktiskt anledning. Nä blä, jag vill inte ens tänka på de. Nu är de ett nytt år med nya möjligheter, förhoppningsvis blir de här året de bästa på lääänge! Utan vårdepression. Du kan fara till nån annan istället för jag vill inte ha dej. Så schas bort, åt helvete med dej hejdå! 
Fast de kanske är lite vad man gör de till också. Jag ska försöka ha bara bra människor omkring mej, för då blir de alltid bra. Jo. 

Jag kommer väl skriva 3928 romaner om de där senare närmare när skiten börjar smyga sej på, så de kommer då. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback