Torsdag 29/1

Jag fick fara själv till stan idag men inte gråter jag för de.
Jag hittade en jacka för 200 som egentligen kostar 900 så jag är ganska nöjd. Strumpbyxor, två halsband, örhängen, två bh-ar, kofta till baby, våtservetter, klädroller. För typ inga pengar alls. Men är de rea så passar man ju på ;) hittade en fin jacka till baby också för 200 så vi ska iväg imorgon och kolla och så han får prova den. 
Körde fast på gården igen, för att de har snöat så förbannat mycke. Nästa jävla bil jag ska ha ska vara fyrtassad. Garanjävlaterat. Är less på att de alltid spinner när man ska iväg. 

Ser ut som en pudel i håret nu också, just för att de har snöat så jävla mycke. 

Spillde på min tröja tidigare idag (som jag givetvis tog imorse) och så tänkte jag att de är lika jävla bra starta en tvätt så får jag köra min gamla jacka också. Så de är tvättat och ligger och myser i tumlaren. Robin är ute i garaget än och håller på med mercan så vi får se när han kommer in. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback