SiriiCookieAndersson

Så grym jag är! Jag har lärt lilla kakan vacker tass och håller jag upp vänstra handen får jag högra tassen och så tvärtom! Sen har jag nästan lärt henne rulla runt också, hon är så duktig! Eller så kanske de är jag som är så envis 😎😅 eller så båda. Fick höra att den där rasen är sjukt lättlärd och de fick jag se, behövde inte försöka med tassen många gånger så satt de sen 👌🏼 hon kan krypa också, eller de är nån blandning mellan kryp och nåt slags grodhopp 😂 men nästa steg är att lära henne rulla runt åt båda hållen, stå och spela död 😋 de kommer ta några dagar bara om hon bara vill. Ska inte "träna" mer än kanske max en kvart per dag, så är hon skärpt hela tiden och blir inte uttråkad. 
Sånt där är så kul när man lär hunden och den är duktig och man får resultat direkt! 
Höhö hundbutt 😜😋





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback