Litet tips bara

Jag kanske har skrivit de förr, men de tål att skrivas igen. 
Men läste iaf på fb som vanligt att nån hade råkat ut för en bilkapningsliga. Mitt framför ögonen. Idioterna sätter ett papper i vindrutetorkaren bak (synd för dom att jag inte har nån då😂) och så när man hoppar in i bilen och lägger i backen så kollar man i bakrutan och där sitter ett papper av nån konstig anledning. Du tycker självklart de är jävligt störande så du lägger ur växeln och hoppar ut och går och tar bort de och då springer fucktardsen fram och snor bilen framför ögonen. Japp, precis så. Så jag hade tänkt att alltid ha en passagerare som inte är bangen att hålla i ett järnrör och använda de ifall nåt sånt skulle hända. Men de är ju jag. För inte fan bryr sej andra om just nån annans bil har blivit stulen på ljusa dan framför ögonen på en, så då får man ta problemet och lösningen i egna händer. Jag skäms mer och mer för att vara människa. Helt jävla ärligt, de är tragiskt. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback