Söndag 29/3

Jag stör mej på att livet ska gå så jävla bra för alla andra.. Jag var positiv och glad där ett tag men jag blev bara lessen när ingenting gick som de skulle ändå. Så jag har slutat förvänta mej bra saker, då blir jag iallafall inte lessen när allt går åt helvete.

Så, jo. Så är de. Kommer få massa skit av nån anonym fjolla på ask som inte törs stå för vem den är som vanligt men vet ni vad? Jag kunde inte bry mej så mycke mindre, jag tycker bara de är kul att nån bryr sej om mitt liv då jag själv inte gör de. Så var de med den saken. 

Och så får även jag ha dåliga dagar, som idag. Vaknade typ kvart över 2, pratade med pappa och har inte brytt mej om nå sen dess. Ska sura ett tag och sen kanske eventuellt kliva upp och äta frukost. Och sen var den dagen förbi typ. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback