Söndag 29/3

HAHA ditt jävla klappmongo, där ser du hur bra de är att vara vaken när man kör.. För de finns fler som jag som kör när dom andra ska stanna för högerregeln för mej. Den här gången hade du tur att jag var på bra humör, annars hade jag slitit ut dej ur din lilla fula bil med dina fjolliga hellysen och slagit in kunskapen om att de för de första var halkigt och att de är fucking HÖGERREGELN där!!!! Och de är en gata och inget annat. Hur många miffon ska man måsta bli arg på när dom för fan börjar gorma.. Dom finner sej nog ganska snart när dom kommer på att de är högerregeln  Hoppas alla som har tänkt köra bara och inte stanna har bra försäkringsbolag ;) men de är ju som sagt inte mitt problem. Oj vad jag skäms för att vara människa. Att folk aldrig ska lära sej. 
Men, den där korsningen är en bra korsning att smälla i tydligen. Fast de visste vi ju. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback