Torsdag 12/3

Är du i ett förhållande? - klart jag är!
 
Har du kysst någon idag? - yepp
 
Är du romantisk? - haha kanske inte så överdrivet men jag försöker
 
Vad är viktigt i ett förhållande? - att man kan lita på varann, ärlighet, ha roligt, pussar & kramar och inte ta varann för givet
 
Har du gråtit framför nån du tyckte om? - självklart har jag de, vem har inte?
 
Har du lekt med nåns känslor? - nej inte vad jag vet och inte frivilligt
 
Hur många har du varit tillsammans med? - alldeles för många för mitt eget bästa :p
 
Hur länge höll ditt sista förhållande? - nästan 3 och ett halvt år
 
Vill du vara singel eller i ett förhållande? - förhållande alla dagar i veckan
 
Vem sov du med senast? - ja ni, vem kan de ha varit? Nån som vet??
 
Hur gamla var dina föräldrar när dom blev tillsammans? - vet inte och bryr mej inte , de är historia nu
 
Skulle du tatuera in din kärleks namn? - de skulle jag absolut, om jag visste att de skulle hålla
 
Har du mest dumpat eller blivit dumpad? - 50/50
 
Hatar du dina ex? - HAHA ja
 
När du vill ha nån, vad gör du? - svårt ens, jag tar de som är mitt. Färdigsvamlat ;)
 
Hur ser den perfekta dejten ut? - typ middag, bio eller annat roligt och myyys
 
Vem är den viktigare personen av motsatt kön i ditt liv? - pappa, Robinbaby och ElvisPelvis
 
Om människan i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? - bli lessen och berätta vars dörren är
 
Vill du gifta dig? Varför/varför inte? - hm få se nu, de är dyrt och om man verkligen älskar nån så behöver man inget på papper ändå
 
Vill du ha barn? - NEJ
 
Blir du lätt kär? - hm, jag vet faktiskt inte. De är nog kanske både och där
 
Vad faller du för? - på Robin föll jag för att han var charmig, en gentleman, visade vad han ville, han är så snäll och behandlar mej som en prinsessa, och så blev han min lilla minion! OCH så de viktigaste-han är sej själv och låssas inte vara nån annan han inte är
 
Vad är det mest avtändande du vet? - haha de är mycke men den snyggaste personen kan bli ful pga sin fula personlighet
 
Har du fått ditt hjärta krossat? ja, de får man om man tror för gott om alla
 
Har du en utseendetyp? - nej de är ytligt som fan att ha de!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback