Ingen annan rör mej som du ❤️

De blev en sväng till vidsel bara sådär impuls. Men inte gråter jag över de, fick korv och Cola när vi kom hem. Tog inte lång tid dit och hem även fast vi svamlade och stannade på hemvägen. 

Nu har jag fått lite kärlek och pussat på minionen så nu kan jag sova gott. Hjärta på han 💋❤️ mitt livs stora kärlek, min minion och min värld. Skulle inte kunna tänka mej ett liv utan han. Skulle inte gå utan han heller. Only the sky is the limit! 

4 miljarder leenden i världen och jag tycker om ditt bäst 😍😘

Om jag tittar tillbaka på hur mitt liv var för lite mer än ett år sen.. Herregud. Får ångest bara jag tänker på de. The winner takes it all 😘 satsar man inte så vinner man inte, jag satsade allt och vann högsta vinsten. Förmodligen de bästa jag har gjort utan tvekan. De här året har varit de allra bästa hittills - både magkänslan, hjärnan och hjärtat har kommit överens. Kommer stolt stå fast vid mitt beslut, finns inga planer i världen på att jag ska bli av med de här. Då vet alla de, Robin är min. 

Yes. Nu ska jag sova med min stora kärlek, och jag ska sova mycke gott. Han är bäst helt enkelt min lilla man ❤️





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback