Queen of fails

Självklart hade jag spillt tomat på en vit fucking tröja. Jävla fan. Och ännu mer självklart att de inte gick bort i tvätten. Förbannade helvetes skit. Jävla tomater varför ska dom vara vattenfasta? Jag kan nog räkna alla vita plagg jag har på en hand, självklart skulle jag spilla på den. Slår fan aldrig fel. Så less. Ja. Svärmor har väl nå smart tips hoppas jag, inte så jävla snyggt gå omkring med en rödorange fläck på tröjan. Bra jobbat. ✌🏼️ jag är så jävla bra på att faila med allt jag gör, nu kan jag fan inte äta en tomatjävel längre utan att få den på tröjan också. 
Där ser du Hilda, man måste inte vara gravid för att proppskåpet ska explodera (😂) gud. Giv mig styrka. Eller nå. 

Nä. Kanske sova så jag slipper mer bekymmer och problem idag. Likest kanske att glömma dom för snart på några timmar när jag vaknar kommer de nya. Haha. Ska sova med min egna lillgris, god natt!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback