👋🏼👋🏼

Har haft en bra helg. Har sluppit träffa diverse lösa människor under hela helgen, så jävla skönt. Inte ens sett nån. 

Imorgon är de andra planer efter praktiken. Only for vips 👏🏼👏🏼 
Ringde även nå jävla försäljarpucko till mej, har ringt två gånger idag. Eller tre för Robin svara sist. Skulle ha svarat själv. Nej, jag tycker jag har högre värderingar i livet än att prata med sånna där. Så han sa att jag hade flyttat från landet så byyyeeee 👋🏼 ring aldrig igen! 
De snöar och ska bli äckelminusgrader inatt, så får svära och bli blöt imorgon innan jag far. Roligt, sjukt kul med vinter 💀

Yes, de var en lång och intressant uppdatering, men jag har också inte orkat blogga i helgen ✌🏼️ tror jag ska låta bli en vecka, så får vi se. Paus är inte på tapeten, inte heller sluta. Läs eller inte, störs på.eller inte ✋🏼. Men kanske ta bort och göra ny med lösen direkt så jag vet vem som läser. Vi får se helt enkelt. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback