Torsdag 26/11

Imorgon är de black friday. Då ska jag duscha, inviga den röda jackan och ev tvätta dom andra två och lite kläder Börjar ha mycke jackor nu men de är bra. Skulle behöva ett till par varma skor jag kan ha såhär varje dag i äckelvinter också. Men de får komma senare. Tjocksockar x2 typ. 
ska ringa ett viktigt samtal imorgon också, och sen är de helg. Förhoppningsvis fri från diverse idioter. Men de är ju osett. 
Idag har vi iallafall varit en snabbis till skeå, blev bara lidl och jula. Och de blev torsk och lax i ugn till middag, såååå jävla gott! 

Och igår var vi en sväng till Sveriges äckligaste by igen, stannade inte längre än vi var tvungna. Så spännande är de inte, skönt som fan att jag tog mej därifrån. Har iofs sagt de förr men jag kan säga de hur många gånger som helst, saknar verkligen ingenting åssit nada noll zero med den där äckliga hålan. Speciellt inte vissa personer 😎 

Men men, så är de. Å så vart de. 
Får kanske se om jag har nå annat spännande imorgon att dela med mej av, tveksamt 😂 men vi får se. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback